Campanii de continut

Promovarea prin redactarea si distributia de continut prin articole, comunicate de presa, studii de caz si alte forme de continut este una dintre cele mai eficiente alternative pentru promovarea externa, pentru construirea unei imagini in mediul online, dar si pentru sustinerea demersurilor de SEO. Nu e suficient sa ai cuvintele cheie bine implementate, daca acestea nu sunt sustinute de campanii de continut, mai ales daca este vorba de o piata activa, cu multi concurenti.

Ce presupun aceste campanii?


  • Identificarea cuvintelor cheie performante;
  • Stabilirea unui program editorial clar;
  • Generarea de subiecte pentru articole, comunicate de presa sau studii de caz;
  • Redactare articole, comunicate de presa, studii de caz;
  • Optimizare pentru motoarele de cautare;
  • Distributia continutului in reteaua noastra;
  • Distributia pe site-uri externe;
  • Raportare stare publicare.
     
Pentru campaniile de continut, durata recomandata de desfasurare este de 3 luni, pentru se putea observa rezultate sustinute.


Instrumente de promovare

  • bannere – concept grafic
  • newsletter unic;
  • comunicat de presa;

Publicitate in newsletter

  • Realizarea conceptului grafic;
  • Conceperea mesajelor;
  • Distributia catre baza de date a clientului;
  • Rapoarte complete si statistici.

Marketing Online

  • Analiza situatiei actuale a companiei;
  • Identificarea elementelor care ar putea deveni obiectul unor actiuni publicitare;
  • Identificarea celor mai bune instrumente de creare si sustinere a demersurilor publicitare